28 February 2011

Saya nak minta SORRY.

Assalamualaikum~

Hye! Hape nak jadilah dengan aku ni kn? Jarang2 sangat update belog! macam mana belog nak maju! haha.. (majulah belog untuk negara). eehh, lupe pulak nak tanye, korang sihat?? Actually, aku baru je baik demam.. Few days ni memang tak berapa sehat.. Maybe sebab cuaca yang sangat panas kan..Sebab tu aku tak hupdate belog pink aku niih.hehe..

Aku nak say SORRY banyak2 pada sape2 yang ade tag2 aku untuk join GA or CONTEST. (Sorry okeh, dyla xsempat lah nak join..maybe next time yek..) And, THANKs pada yang sudi datang belogwalking dekat sini kn.. (Sory dyla xdapat balas kunjungan korang...) Ade yang sempat aku balas tu sempat la kan.  bcoz aku nk on9 pon xde daye dah.. tggu loading page lagi kan, dengan internet yang lembab nyer.. menyebab kan kepala ini berpusing2 dan menghalang akuh dari on9 lame3. hehehe.


SORRY, SORRY, and SORRY again.
Lepas ni aku cuba untuk rajin mengupdate.haha.ok!

BYE!


2 comments: