08 August 2011

Seminggu Sudah berlalu.lalalaaa..

^ Assalamualaikum ^

Hye hye hye.... Happy Monday!! perghh.. harini memang merupakan hari paling tak best bagi mereka2 yang bekerja. lalalalala~ spirit hari ahad tu masih begelumang2 dalam diri ni. Kemalasan melanda diri.cewahhh.. ape aku merepek ni. haha..

Alhamdulillah sedar tak sedar dah seminggu kite berpuasa kan? dan aku baru nak wish SELAMAT BERPUASA kat korang2 semua.seminggu dah baru na hupdate belog. gagaga. biaselah.. sape x kenal aku kan. (mmg xdek org kenal pon hehehee ;p)

Actually hari ini dah seminggu juga aku berkerja.. wah. aku kerja? hehehehe ;p ye. ni pom hupdate belog dekat opis. lalalala~ (kantoi suda) hehe ;p Alhamdulillah. semuanye rezeki bulan puasa ni...buat mase ni semuanya berjalan dengan lancar. Belom lah lagi rase nk berhenti kerja. lalalala~ (baru kerja dah nk benti. mmg x la.) hehe ;p

oklah. kalau korang laparr tahap gaban korang tatap gambar la kurma ni~ lalalalalala. (aku x makan kurma) hehe ;p




Bye!!


No comments:

Post a Comment