28 November 2010

CONGRATULATIONS

Assalamualaikum~

Alhamdulillah. penantian yang ditunggu2 selama ini berakhir jugak. Saat yang paling mendebarkan 26 NOVEMBER 2010. Result kuar wey..haha. Detik 12.00am semalam memang manakutkan betol. Nak tak nak, kene jugak tengok result. Aku tenfok dekat FB dah macam2 post dah. Semua ketakutan.termasuk lah aku...haha.sebelum result keluar aku saje2 la jengok laman web psp tu.(haish, line clear lagi ni)

Bila tepat je pukul 12.00am, klik iPelajar je mesti This webpage is not available. Dari semalam dok tunggu nak tengok result x boleh bukak pon laman web psp.haha. student sume bengang je.. Macam2 post aku tengok dekat FB tu. Masing2 dah angkat kain putih(surrender la tuh).xlarat dah nak tunggu,line busy je.. Petang tadi baru line ok ciket. Mase nk bukak tu DUP DAP DUP DAP jantung aku~ Waa..takotnyer kalau2 ade yang x lulus.. mati lah aku nk kene repeat sorang2.. (dalam hati kate, xpe dyla..bukak je dulu)

Bila dah dapat login nk kena isi maklumat konvo pulak..haish bile la nak dapt tengok result ni... Aku pon isi jela maklumat konvo tu. Hah, dah isi die suruh pegi balik dekat menu peperiksaan. Waa.takotnyer. aku pon pilih la result sem6 2010 then submit.

...
...
...
...
...


pup! dah keluar result!

Benda pertama yang aku tengok adalah status. wah, semua lulus... ALHAMDULILLAH~~~~ seronoknyer x terhingga..aku x payah repeat...yey! usaha aku selama ni berhasil jugak..

TO ALL MY FRIENDS


Congratulations kawan2.. Expecially DAT6a. Kite konvo la taun depan!! yey! rase macam sedeyh je.. lepas ni dah susah nak jumpe. Masing3 dah ade haluan sendiri. lepas ni dah nak kene keje. Mesti busy kn?? Ntah bile pulak la kite dapat buat reunion? Ape2 pon.kite jumpa mase konvotaun depan yerkk! tahniah untuk semua. TERIMA KASIH buat kawan2 yang banyak membantu, xlupa jugak pada lecturer2 yang dah mengajar kite.. Expecially CIK NOOR DASREENA SHUKRIA, yang mangajar kite modul FA (financial accounting) 2 sem berturut2. Terima Kasih banyak2 cik. JASAMU TETAP KUKENANG SAMPAI BILA2.


No comments:

Post a Comment