21 November 2010

SEJAK BILE?


Ouh damn! Sejak bile la dyla neyh pandai tengok cite korea kn??? ni Atiq punye pasal la neyh.. aja dyla tengok cite korea.. uhuhuhu.. xpenah-penah aku tengok cite korea,sekarang dah suke pulak kn.haish. macam mane ni? mase yang teluang kat rumah ni diisi dengan tengok cite korea jela... heheheh..dah jadi hobi baru pulak~~
Actually cite ni dah tengok dah separuh mase kat umah sewa dulu. tengok macam tu jela.x layan sangat.sebab pegi menyebok tengok dekat cik atiqah suraji je.hehehe.. tapi banyak missed episod la.. tu yang x berape nak pahanm cite neyh macam mane...tawu2 je dah bercinta..x best la macam tuh kn???

Satu ari nyeh(mase dah cuti la..) aku jalan3 kat blog ape ntah, x ingt.. die ade suggest kat mane the best nk tengok cite korea. hah. nak tawu kat mane aku tengok cite neyh?? .KLIK SINI. Tapi macam biasela. kene login dulu baru boleyh tengok. nasib baik la nk login die x susah.hehe.

Mase dah login tuh aku saje la aku tengok2 ade cite ape. (mule2 x berminat pon,saje2 je gatal nk login)hihi. Tibe2 aku nampak cite ney. BOYS OVER FLOWERS. (dalam ati kate, eyh ni cite yg aku tengok ngan atiq ni)huhu. Rase macam nak tengok dari mule pulak cite neyh.. yelakan..mase tengok dengan atiq tuh x puas la.. xbuleyh nk fellin ciket. Ade je orang nak kacau.(mtk mahap ye atiq,hehe)

Okeyh la... nak sambung tengok cite ni lagi..baru episod 17 dah meleleh3 neyh macam mane?haha. x sabar nak tunggu ending die macam mane.. mesti banjir satu shah alam ni kn??hihihi... Pade sape2 yang belom lagi tgk cite ni jum la join. gerenti best punye. xtipu dah..hek3


No comments:

Post a Comment