31 December 2010

Aktiviti boring.agagaaga.

Assalamualaikum~

Hye peps! activiti ape je korang buat hari ni??? Sape yang bekerja mesti la pegi keje kan? hihi. Pade yang x bekerja macam aku ni mesti x tawu nak buat ape kn? Hadap lappy jelah hari2. hehehe. Tapi hari ni lain ciket la.. aku pegi tgk wayang tadi sebab da boring sangat kan.ahaha.Aku pegi tengok dekat sunway piramid. dengan Mr.A. Haha.

yeee. aku tengok cite ni la. Damping malam. agagagaga. xbest sangat pon. boleh la.. Hihi.hantu die xnpk pon. cume tekejut2 je lebeyhh...kekekeke. Nasib baik orang blanje. xde la rugi duet aku.hhihi. Mekaseyh yer Mr.A. Mcd pon kaw yang blanje..ahaha. xpela, bile lagi nak belanje kn? Next time aku pulak okeyh...
Haa...semalam aku tengok gile banyk 'SALE' dekat sunway.agagaga. juling biji mate aku tengok. Tapi pegi dengan tujuan nak tengok wayang je kan? so, aku batalkan niat aku nak suppin...waaa.esok mesti ramai yang pegi suppin kn? Dah la ade sale, cuti pulak tuh. adoii.. Ape2 pon, Selamat soppin la esok yerr.huhu~

No comments:

Post a Comment