27 December 2010

Ish3, DASYAT!

Assalamualaikum~

Hyep, terase macam nak hupdate lagi..hihi. Tetibe buat rajin pulak kn? xpela. bukan selalu pon nak membebel ni. Idea tengah datang.. Hah, kalini aku nak hupdate pasap isu semasa sekarang ni yang tengah panas cite pasal perlawanan akhir suzuki cup antara Malaysia len Indonesia kn? Korang ade ikot x perkembangan ni? Aku xdela ikot sangat. Tapi lepas je bace paper arini rase macam nak serch internet pasal Artis dangdut indonesia yg bername Julia Perez ni atau name glamour die Jupe. Haih,ape kne ngene lak DANGDUT dgn BOLA SEPAK ni kn? Haa,ni la yang nak cite ni..


Credit : iAwani
Ni la artis dangdut indonesia yang aku cakap tadi tuh

Okeyh, menurut Berita Harian Julia Perez ni @ jupe ni kesal ataupun x puas ati dengan tindakan penyokong3 bola sepak Malaysia yang menggangu pemain bola sepak Indonesia dekat Stadium Bukit Jalil, Ahad lepas dengan menggunakan laser. Aku x rase penyokong malaysia yang buat. Sebab pemain Malaysia pon kne jugak.Penjaga gol Malaysia pon kene jugak. Tengok SINI. Katenyer, die nak membalas dendam dekat pemain2 Malaysia dengan mengenakan pakaian seksi yang menampakkan dada. dan juge katenyer nak pakai coli ade leser.(wah, giler lah! ahahaha, dasyat2) Betul ke??
Ni yang menjadi persoalannyer sekarang. Wartawan2 pon soal die. nak tawu ape die cakap?

“Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,”

Adoi. macam2 la... xpayah la masuk campur kn? Adat permainan lah.. mesti ade yang kalah dan ade yang menang...xkn sumenyer nak menang jer.... hihi. ok la.. nak tawu lebih lanjut pasal ni??

Bace kat SINI
SINI pon

So, malam esok jom kite ramai2 tgk bola. Ade ke Julia perez ni??huhU~ nak jugak tengok laser ciptaan die ni. Canggih woh!huhu~

No comments:

Post a Comment