17 March 2011

Entri khas buat En/Pn/Cik/Dato atau Datin PANTAU

Assalamualaikum~


Dah baca?

Buka2 belog je terbaca komen ni dekat shoutbox. Okeh, ini bukan entri nak marah ke apa..Entri ini adalah untuk makluman anda2 semua sahaja. Firstly nak ucap Terima Kasih yang tak terhingga buat En/Pn/Cik/Dato ataupun Datin PANTAU yang aku sendiri pon x tawu sape..hehe..(wahhh, macam nak berceramah pulak en)..Terima Kasih ini ditujukan kerana telah memberikan errr..kata2 yang membina buat saya.. Tetapi saya ada alasan yang tersendiri untuk men'depends' diri saya. Silala dengarkan..

  • Belog ini saya tubuhkan (ceh!) untuk bercerita atau berkongsi2 cerita tentang diri saya dengan pembaca2 atau pengunjung3 yang mengunjung samaada secara sengaja atau tidak sengaja ke belog yang tidak seberapa ini termasuklah anda. (en/pn/cik/dato atau datin PANTAU). 
  • Dengan erti kata yang lain atau lebih mudah untuk difahami ini adalah PERSONAL BLOG saya. 
  • Jadi, sekiranya tiada apa2 yang ingin dicerita atau dikongsi bersama, saya tidak akan UPDATE belog saya..
  • Selain itu, saya juga sudah cuba sedaya upaya untuk mengUPDATE sekerap yang mungkin berbanding dengan dulu sebulan sekali pun susah nak UPDATE. ngeh3.
  • Yaa.setiap manusia juga mempunyai rutin harian masing2 kan? Jadi, saya juga mempunyai rutin harian yang juga mungkin menghalang saya dari mengUPDATE belog saya.
  • Ada juga ketika hari2 saya berbelogwalking, saya tidak akan mengUPDATE belog saya. Dan saya akan menbaca belog3 blogger lain sahaja.
  • Kejadian gempa bumi di Jepun baru2 ini juga sedikit sebanyak mempengaruhi INTERNET CONNECTION di negara kita. Pihak TM juga ada mengumumkan berkenaan dengan ini. >KLIK< *tetiba ke? haha~ ok, maksudnya kelembapan internet juga adalah menjadi salah satu faktor mengapa saya tidak UPDATE belog saya..
  • Saya juga tidak memaksa untuk anda setia membaca di belog tidak seberapa saya ini. Sekiranaya anda berasa 'luntur' untuk membaca di belog saya ini silalah tekan tanda ' X ' di atas sana nun.
  • Saya adalah seorang blogger yang agak baru. Jadi saya masih perlukan sokongan daripada anda2 semua.
  • Teruskan mengundi saya! yey! *Opsss. undi?


SEKIAN, Terima Kasih.
BYE!




Saya cakap: Entri ini saya menggunakan bahasa baku! ya, BUDI BAHASA BUDAYA KITA. Terima kasih sudi membaca, silala berkunjung kesini lagi dan tinggalkan komen anda. saya saaaayang anda! muahh!! Kepada en/pn/cik/dato dan datin PANTAU, sudi2 dan silala berkunjung kesini lagi ya~

2 comments:

  1. xpe..kita pun x boley nak puaskan ati sume org.nak wat cmner klu kita ada aral yg melintang p'jalanan nak update belog kan..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. @.:hanna radzi:.
    Eurmm, tawu xpeh.. Kita hanya merancang. TUHAN yg menentukan. huhu~

    ReplyDelete