30 March 2011

Setelah Semingguan.Haha. Kire ok lah tu.Daripada sebulaan kan?

Assalamualaikum~

Hye. ape2? tekejut ke aku hupdate belog? haha. ye2 aku tawu dah seminggu aku x hupdate belog ni.. Ade habuk sikit2 dah..korang ade tolong2 mop2,cuci2 ape yang patut ke? mekasey la eyhh..hehehe.. Ok.Mintak mahap la yeh, aku bercuti? oh bukan. aku merehat2kan diri dan minda dirumah saja semingguan ini. haha. Lagipun penyakit "M" nak hupdate belog dah datang la.. nak buat cemane kan. So, sekarang penawar "R" dah mengubati segala virus2 "M" dalam diri ini. kekekeke..

Dalam entry yang lepas, OOopss! entry minggu lepas la. haha~ Yelah2 dah jangan gelak* Aku ade mention nak hupdate pasal GRADUATION DAY aku kan? So, pelik tak takde gamba konvo pon dalam entry ni? Hurrr. ekceli gambar belum ade lagi bcoz masih dalam proses sending dan editing~~ Harap bersabar lah yek. hehe. 

So, tatap lah gambar hudoh disebelah ini dulu yer.. haha. Oh, gambar ini pon kire gamba konvo la jugak sebab gambar ini dicapture semasa on the way ke majlis konvokesyen lah. Huhu~ Kalau nak tengok gambar konvonye kne tunggu lagi 2 3 minggu lah baru aku hupdate yek? haha. *Ok, tipu jer.  Entry dah ade dalam draf cume tunggu nak upload gambar je la.. Nanti jangan lupe bace sampai lebam keh. haha. 

P/s: oh, maaf yer diatas kesilapan ejaan @ typo pada entry minggu lepas. (Entry kat bawah ni la) ha, nampak nampak? Banyak typo kan? Itulah akibatnyer menghupdate dalam keadaan terburu2. haha. Bayangkan ajelah. Mak ngan abah dah tunggu dalam kereta, yang aku siap posing lagi depan webcam pastu hupdate belog. manelah x typo kan. So, anggap lah typo2 dibawah telah dibetulkan.hehe.

Ok, BYE!

No comments:

Post a Comment