19 January 2011

Lagi lagi Movie

Assalamualaikum~

Hye korang, terase macam lame je tak hupdate.hihi. Tetibe pulak harini rajin nak menaip. Agagaga.. Sebenanyer xde pape pon.. Saje2 je gatal nak jugak menghupdate. 


Hah, oke nak cerita harini aku pegi tengok cerita KHURAFAT ni dekat sunway piramid. Tengok dengan Mr.A lagi (terima kasih)hihihi...Semenjak 2 menjak ni aku asek pegi tengok wayang jer.. haha. tuh pon sebab ade orang yang sudi nak belanja kn? ok, terima kasih sekali lagi dekat Mr.A. haha. (nanti saye blanje awak pulak yerr?) Hoo, ni nak komen pulak pasal cerita ni.Cerita ni aku bagi 4 bintang. haha. cerita dia boley tahan seram la jugak kan. Part2 hantu die memang menakutkan .agagaga.. Sume muke hantu die aku tak dapat tengok dengan jelas sebab aku tengok celah jari. haha. Takot beb. Kalau korang nak rase takot die macam mane tengok la.. hihi.. Yang dah tengok tu share la ape korang rase mase tengok cerita nih?? Mase mula2 tuh dok teka2 je sape la yang amalkan khurafat ni.. Last2 orang yang paling tak disangka2 tula yang amalkan. hihihi.. ok. bye!

6 comments:

  1. wahh..
    tgk ngn mr A lg 2 yee..
    best la ade org blnje..
    ape brg tgk cite antu celah jari ...
    x real la beb...
    aku pon siap gado2 ngn mr B sy , dok pk sape la yg dok amalkan khurafat ni..
    alih2 , die yg wat...
    pape pon cite ni leh tahan la gak kan

    ReplyDelete
  2. hahaha..Mr.A yg ajak tgk movie.die la kne blanje.agagaga.
    aku xsengaje la tgk celah jari.kekekeke.
    Haah kn,xsangke die yg buat..tula dlu nk sgt kt anna tuh.haha.cte ni bleh tahan la...

    ReplyDelete
  3. member iera pong cakap cite nie besh.=p

    ReplyDelete
  4. @AnAk dEneSor
    iera dah tgk?
    kalo belum tgk la..
    ape tggu lagi..
    besh oooo...
    hihi

    ReplyDelete
  5. teringin nak tengok..tapi tunggu download je la nampaknye.. :D

    ReplyDelete
  6. @DiriKu
    hihi.tgk la.tgl la.
    tgk wyg lg best taw.
    sebab sound effect die yg bt lagi best.huhu~

    ReplyDelete