31 December 2011

OMBAK RINDU

^ Assalamualaikum ^



Selamat pagi! yaaaa... tatkala ini jam tepat menunjukkan pukul 5:05 minit pagi. Angin malam seakan memahami kehendak mataku ini. Tetapi kugagahkan juga mata dan tenagaku untuk menghupdate belogku ini. huehuehue. Ehhhh.. berangan nak jadik penulis novel pulak!

Ye ye ye. aku tahu korang mesti dah tengok cerita ni kan??  Aku pon tengok jugakk la.. Baru je habis kesat2 air mata. hihi. Lambat? weeekkk ;). Masa mula2 cerita ni nak keluar aku dah pasang niat dah nak pegi tengok dekat wayang. Tapi bz la.. tak ada masa nak pegi.. Lagipun nak pegi tengok dengan sape? nak ajak BF. BF pon takde. Lalalaaaaa~ tak boleh la nak feeling2. hahaha.

So, aku memang tunggu masa untuk mendownlod je. Tiba2 semalam dekat facebook dah kecoh2  "OMBAK RINDU" dah boleh download. Aku pon ape lagi, dengan sepantas kilat terus aku download. Rugi hoiii x download.(bole tengok sorang2 feeling2 nanges. haha) Nak pegi tengok dekat wayang masa2 macam ni memang tak lahhhh...hihihi..Tapi aku rasa kalau aku pegi tengok dekat wayang lah kan, mesti akutak dapat nak feeling macam mana aku feeling tadi. kahkahkahkahkah... * Korang dapat bayangkan? hik~!

Eh,Dengar2 harini dekat youtube dorang dah delete dah Full movie "OMBAK RINDU". Nasib baiklah aku dah download...kikikiki.


PENDAPAT AKU untuk cerita ini;

  • MAYA KARIN? Oh, no! macam x sesuai je nak jadi IZZAH. Dia nampak sangat bandar la.... Kan best kalau heroin nampak macam kekampungan sikittt. huhu~
  • Hero sangat MACHO beb!! mak loike!!! mak suka!! haha~
  • Hmmm. tapi cerita macam kelam kabut sikit la.. aaaaaa.. semua mcam nak cepat2..part tu sikit. part ni sikit... xdan apa2 lagi Haris dah sayang gilaaaaaaaa kat Izzah. Haduiiiii... memangla cerita kat novel sangat panjang. Tapi bila buat movie macam ni rasa mcam cepat sangat masa tu berlalu.. T___T


Ok, ok dah takde apa nak komen. komen banyak2 pon aku tetap mengalirkan air mata lah tadi. sampai basah baju taw! *Errr..percaya ke?

Akhirkata;
REDHA ITU IKHLAS, PASRAH ITU MENYERAH

kbai!



No comments:

Post a Comment