11 December 2011

work in progress

^ Assalamualaikum ^


Hah! barang dah ada? penat aku pergi beli tadi tahu?! hujan2 ku redah dan ku gagahkan jua. wah! haha.. then awak tunggu ape lagi? takkan tengok je kot sayangs!


cleaner service pelisss! i need it! belog dah behabuukk!!! waaa.... tingkap2 suma nak kena cuci balek ni...Lama gila tak hupdate belog. Haduiii...setelah sekian lama. baru ada peluang aku nak hudate belog malam ni.Ape nak jadik la ni kan? kan? kan?... rindu2 nak belog walking tengah3 malam macam dulu. haha.

Actually, dah 5 6 kali jugak aku cuba nak menghupdate belog. tapi tiba2 ketandusan idea dan mood pula. dah berape banyak draft dah. hahaha. mana taknye, tekan new post, taip2 sikit tinggal. Lepastu tak publish pon. Last2 buat pekasam ajelah entry tu. 


Semenjak 2menjak dah kerja ni baru aku tahu betapa busy nya bila bekerjayaa T__T. ngaaa... (kerjayalah sangat hoi) Homaiii.. balik kerja dah tentu2 lah letih.. buat kerja rumah sikit2 then tido. Pagi besok bangun pergi kerja pulak.. waaa.. macam mane la bila dah kawin nanti kn? *ceitttt. berangan pula!. Haha. xdela.. betol kot. bila dah kawin nanti lagi banyak komitmen kan. mana nak masak lagi, nak kemas rumah lagi, nak melayan husben lagi. Bila dah ada anak pulak, lagi berat  lah tanggung jawab seseorang tuh kan? haiisss.. tak dapat aku bayangkan mase tu nanti. huhuk~  Aku memang tabik springggg la kat ibu2 yang berkerjaya zaman sekarang ni. *yang uruskan hal rumah tangga sendiri lah kan. bukan yang pakai maid tu. hehe ;)

Eh2, membebel pulak. cepat3 tolong cuci! lepas ni nak belog walking pula! sape lambat tinggal! yey!

psttt; ni kira update la ni kan? haha.
bye2!


1 comment: